Pradinis puslapisAngokrasciu apdaila
Dainius Venckunas Staff asked 1 m. ago

Reikkia padaryti langu angokrasciu apdaila

11 Answers
Best Answer
Dainius Venckunas Staff answered 1 m. ago

daugiau 6 eu nesiruosiu moketi. jei kaina tenkina, galima bus vasario 3d vakare apziureti objekta. Ten dar bus 4 durys, kurioms reikes apdailos

Aivaras Guscenkovas Staff answered 1 m. ago

Labas,apie kokia apdaila eina kalba? tinkas,gipskartonis,medis…vidus laukas?

Dainius Venckunas Staff answered 1 m. ago

Vidaus apdaila vaiku darzelyje. Tinkavimas , glaistymas, dazymas. Pradziai apie 23m

Aivaras Guscenkovas Staff answered 1 m. ago

galiu atvykt ir apziuret,pasiulyt darbu kainas

Dainius Venckunas Staff answered 1 m. ago

Langai bus montuojami vasario 3d.  Kokia panasiai tiesinio metro kaina

Aivaras Guscenkovas Staff answered 1 m. ago

koks langokrascio plotis? koks tinko sluoksnio storis? galiu pasiulyt uz tinkavima 4-5eu uz metra,uz glaistyma ir dazyma 5eu,be medziagu

Dainius Venckunas Staff answered 1 m. ago

Aciu, turiu pasiulymu po 6eu su dazymu. Tinkavimo minimaliai, nes klijuojama apdailine juosta montavimo putoms uzdengti

Aivaras Guscenkovas Staff answered 1 m. ago

jeigu minimaliai,tai zinoma kaina galiu pamazint,geriausiai butu pamatyt vietoj

Petras Silenai Staff answered 1 m. ago

Gerai.galim apziuret vietoj.susisiekit isvakarese

Dainius Venckunas Staff answered 1 m. ago

868243460

Denis G. Malyj Staff answered 1 m. ago

Sveiki. Jei domina angokrasciu apdaila, galiu padet jum siuo klausimu. Kaip tik baigiau objekta.